تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر آن

شرکت ها، امروزه تعداد متنوعی از تبلیغات را در دسترس خود دارند.یعنی میتوانند با توجه به تولیدات و یا خدماتی که ارایه می دهند، نوع تبلیغات خود را انتخاب کنند.

انواع تبلیغات در محیط های متنوع اتفاق می افتد.مانند:تبلیغات بیلبورد در جاده های میان شهری، تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات ویدیویی که ابتدای فیلم ها و یا ویدیوهای سایت آپارات نمایش داده می شود.

بنابراین شما انواع تبلیغات را در محیط کاری، خیابان ها، مراکز خرید و…خواهید دید.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات، جزیی از یک بازاریابی شرکت ها می باشد، که محصولات ویا خدمات خود را با انواع تبلیغات به نمایش می گذارند.

شرکت ها با انواع تبلیغات مناسب برند خود، می توانند، مشتری بیشتری جذب کنند.

انواع تبلیغ:

  • فضای مجازی
  • چاپی
  • رادیویی
  • تلویزیونی
  • بومی
  • پادکست
  • هدایای تبلیغاتی

و….

امروزه، انواع تبلیغات در عرصه کسب و کار وجود دارد.اما در این مطلب ما می خواهیم بازاریابی از طریق تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر آن را، بیان کنیم.

 

تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر آن

امروزه با توجه به افزایش رشد مصرف اینترنت و شبکه های مجازی، بستر مناسبی برای تبلیغات از این روش به وجود آمده است.

مهم نیست شما یک شرکت بزرگ باشید ویا یک شرکت کوچک، تبلیغات در فضای مجازی در اصل، یک شانس برای تمام افراد می باشد.

برای تبلیغات در فضای مجازی، تمام شرکت ها و برندها باید نکاتی را در نظر بگیرند، یعنی استراتژی مناسب برای تبلیغات را داشته باشند.

هدف گذاری این نوع تبلیغات به دلیل، نمایش یک محصول ویا خدمات به افراد در گسترده جغرافیایی عظیم تر، بازخورد بیشتری، نسبت به روش های دیگر دارد.

تصور کنید، یک تولید کننده موبایل به دنبال نمایش، موبایل های خود به افراد جهان می باشد.

علاوه بر نمایش آن محصول در سایت خود، میتواند این محصول را به صورت ویدیویی کوتاه در اول شبکه اجتماعی یوتیوب قرار دهد.

مقرون به صرفه بودن

بازاریابی در فضای مجازی با توجه به نوع شبکه اجتماعی ویا جایگاهی که تبلیغات انجام می شود، مبلغ متفاوتی دارد.

اما با توجه به تحقیقاتی که پیش آمده، گفته می شود، تبلیغات سنتی بسیار گران تر از تبلیغات در فضای مجازی می باشد.

نمایش به افراد بیشتر

در این روش تبلیغات، محصول ویا خدمات شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود.

به طورکلی تبلیغات شما جهانی می باشد، و تاثیر مطلوب و گسترده تری، نسبت به تبلیغات سنتی، خواهد داشت.

امکان ارتباط بیشتر با مشتری

بازاریابی سنتی، روشی هست که افراد، یک تصویر یا ویدیو را دیده و در صورت جذب، با شرکت مدنظر ارتباط پیدا خواهند کرد.

اما درتبلیغات در فضای مجازی، فرد علاوه بر تماشای تصاویر و توضیحات بیشتر، می توانند به راحتی، نظرات مشتری های دیگر را خوانده و به درستی تصمیم بگیرند.

کارشناس های فروش در شبکه های مجازی، علاوه بر تبلیغات، پرسش و پاسخ های بسیاری با مشتری خواهند داشت و میتوانند، افراد را راهنمایی و جذب کنند.

سرعت در تبلیغات

شما می توانید از شبکه های مجازی متعددی استفاده کنید.زمانی که تبلیغات شما در شبکه مجازی، منتشر می شود، تبلیغات سریعا آغاز و فعال می شود.

3 نوع تبلیغات فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی، میتواند انواع مختلفی دارید، اما 3 نوع آن را در این مطلب می خوانید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه، با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی، در موبایل و کامپیوترها، شبکه های اجتماعی بسیاری، تولید و مورد استفاده افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

تعداد بیشماری از این شبکه های مجازی، مختص موبایل ها می باشد که افراد در طول روز به راحتی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

اغلب این شبکه های مجازی، رایگان و امکان داشتن یک صفحه برای افراد به راحتی وجود دارد.

به همین دلیل، تبلیغات در شبکه های مجازی، کسب و کار شما را جهانی نمایش میدهد.

چند مورد از شبکه های مجازی که رایگان و مورد استفاده افراد بیشتری هستند:

اینستاگرام
فیسبوک
توییتر
یوتوب
تلگرام
واتساپ

هر یک از این شبکه های مجازی، کاربردها و الگوریتم مختص خود را برای تبلیغات دارند.

یک شبکه مجازی مانند، واتساپ احتیاج به داده بیشتری مانند شماره تماس افراد برای تبلیغات دارد اما اینستاگرام، احتیاجی به داده بسیاری ندارد و با داشتن صفحه محصولات و رعایت الگوریتم اینستاگرام، میتوانید افراد را جذب صفحه خود کنید.

به طورکلی، شبکه های مجازی، تمام مزایای یک تبلیغات مناسب را برای شرکت های بزرگ و برندهای کوچک را دارد.

تبلیغات درون اپلیکیشن های تلفن های همراه

با توجه به گسترش استفاده از موبایل، تعداد اپلیکیشن ها افزایش پیدا کرده است.

شرکت ها میتوانند با پرداخت هزینه ای، تبلیغات برند خود را در ابتدای هر اپلیکیشن داشته باشند.

تبلیغ به روش کلیکی

شرکت های میتوانند به دو روش با کلیک، تبلیغات داشته باشند.

تبلیغات گوگل، که سایت ها با پرداخت هزینه ای به گوگل، خود را با کلمه های کلیدی مرتبط شرکت خود ، به افراد معرفی میکنند.

تبلیغات بنری در سایت ها، در این روش میتوانید در کنار صفحه های پربازدید تبلیغات انجام دهید و افراد با رفتن به این صفحه ها، تبلیغات شما را دیده و کلیک میکنند.

به طورکلی، باید بدانیم، انواع تبلیغات در هر زمان ممکن هست رواج پیدا کند.

درسال های اخیر، روش های تبلیغات در فضای مجازی، بسیار اهمیت پیدا کرده است.

شرکت ها چه کوچک باشند و چه بزرگ، باید در فضای مجازی، استراتژی تبلیغاتی مفیدی داشته باشند،تا افراد بیشتری جذب برند خود، بکنند.

شما به عنوان یک فرد، کدام نوع تبلیغات را می پسندید؟

جهت مشاوره و خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، با شماره ذیل تماس حاصل کنید

09025002175