هدایای تبلیغاتی چوبی و دیگر هدایای تبلیغاتی


  • شما به عنوان یک برند، هدایای تبلیغاتی را با وسواس انتخاب میکنید؟

اگر جواب شما مثبت می باشد، باید این را بدانید هدایای تبلیغاتی، در بازار امروزی، از تنوع و متریال مختلف بهره می برند و صاحبان کسب و کارها، می توانند انتخاب گسترده و منحصر به فردی داشته باشند.

چوب، متریالی است که می تواند به انواع محصولات تبدیل شود و با داشتن یک ایده و طرح، هدایای مناسب کسب و کار خود داشته باشید.

  • انواع هدایای تبلیغاتی

خودکار، کلاه و لباس، لیوان، جاسوییچی، تقویم، سررسید، فلاسک، تراول ماگ، دفترچه یادداشت، وسایل الکترونیکی و غیره.

انتخاب درست یک هدیه تبلیغاتی، میتواند تاثیرگذاری مطلوب و مشتری های بیشتری برای برند شما باشد.

  • هدایای تبلیغاتی چوبی

هدیه های تبلیغاتی با جنس چوب، دارای ویژگی هایی می باشد که نیاز کلی تبلیغات را بر طرف می کند، که ما در این مطلب، 2 مورد آن را می خوانیم.

جهت خرید و مشاوره هدایای تبلیغاتی چوبی، با شماره ذیل در تماس باشید

09025002175

  • ماندگاری و بادوام

میدانیم که چوب، دارای مقاومت و دوام زیادی می باشد که ماندگاری زیادی خواهد داشت.تصور کنید محصول چوبی را با لوگوی برند خود به افراد هدیه داده اید.این هدیه تبلیغاتی، برای حداقل 6 ماه آتی برای کسب و کار شما، تبلیغات مفید خواهد داشت.

ویژگی ماندگاری و دوام، هم در مورد خود محصول و هم تبلیغات شما صدق می کند.

اگر یک هدیه چوبی مانند ساعت چوبی، هدیه گرفتید.شما هر روز به این ساعت نگاه و تا زمانی که خرابی پیش نیاید، مورد استفاده خواهد بود.

  • خاص و زیبا

محصولات تبلیغاتی، دارای تنوع بسیاری هستند اما تبلیغات با هدایای خاص و زیبا، برای برند شما مشتری بیشتر خواهد داشت.

سررسید و یا تقویم های مقوایی رومیزی، یک هدیه تبلیغاتی عام می باشد اما برای متفاوت بودن برند خود، باید هدیه تبلیغاتی منحصر به فردی انتخاب کنید.

هدیه تبلیغاتی چوبی، از جمله محصولاتی خاص و زیبا می باشد که می تواند تبلیغات متفاوت و منحصربه فردی برای برند شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر 2 ویژگی بالا، محصولات تبلیغاتی چوبی، با ویژگی کاربردی و مقرون به صرفه بودن، می تواند نیاز تبلیغاتی شما را بر طرف کند.

به طورکلی، انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی مناسب با هوشمندانه، میتواند تبلیغات گسترده و مشتری های بالقوه بسیاری برای کسب و کار شما داشته باشد.

مجموعه LVD98، تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی چوبی می باشد که هدایای خلاقانه و منحصر به فرد در کارگاه این مجموعه تولید می شود.

جهت مشاوره و خرید هدایای تبلیغاتی چوبی، با ما در تماس باشید.

………

کارگاه LVD98، دارای دستگاه های مجهز می باشد که نمونه این دستگاه ها را می توانید در سایت ذیل تماشا کنید.

www.CNC98.ir

جهت خرید و مشاوره هدایای تبلیغاتی چوبی، با شماره ذیل در تماس باشید

09025002175