جدیدترین هدایای تبلیغاتی


بهترین تبلیغات و هدایای تبلیغاتی آن دسته محصولاتی هستند که افراد از آن بهره می برند و حس خوشایند القا می کند، و همچنین برند شما را به افراد معرفی و یادآوری می کند.

هدیه های تبلیغاتی می توانند سرگرم کننده، کاربردی، زیبا باشند.محصولاتی که این 3 ویژگی را دارند، همان هدیه های مناسب و تاثیرگذار هستند.

  • آیا شما می خواهید از رقبای خود جلوتر باشید؟

پاسخ به این سوال احتیاج به دقت و انتخاب درست هدیه های تبلیغاتی دارد، و عقب نماندن از بازار جدیدترین هدیه های تبلیغاتی می باشد.

کارگاه مجموعه LVD98، با توجه به درخواست و طرح های جدید، در تلاش می باشد که محصولاتی کاربردی، زیبا و جدید تولید و به شما عزیزان ارایه دهد.

جهت مشاوره و خرید جدیدترین هدایای تبلیغاتی، با شماره ذیل در تماس باشید.

09025002175

هدایای تبلیغاتی جدید، مجموعه LVD

  • عطر تبلیغاتی چوبی

عطر، هدیه تبلیغاتی ماندگار و دل انگیز برای تمام افراد می باشد.این حس، با انتشار رایحه در محیط، به افراد مختلف انتقال پیدا میکند.

عطر تبلیغاتی چوبی، جدیدترین محصول تبلیغاتی مجموعه ال، می باشد.این محصول با ترکیب رایحه خوشبو و چوب، حس طبیعت و دلپذیری را به افراد میدهد.

با هر بار استفاده از این عطرها، برند شما یادآوری می شود.

عطرهای تولید شده در کارگاه LVD98، با انواع رایحه و در سایزهای، 100 میل، 50 میل، 25 میل، تولید می شود.

بر روی تمامی این عطرها، امکان حک لوگو، شعار تبلیغاتی، شماره تماس امکان پذیر می باشد.

  • ساعت رومیزی

ساعت های رومیزی، هدیه تبلیغاتی کاربردی و در نزدیکی افراد می باشد.روزانه و در 365 روز سال، همه مردم جهان از ساعت استفاده می کنند.

ساعت های رومیزی چوبی، محصولی ماندگار و کاربردی می باشد.این محصول با یادآوری روزانه لوگوی شما به افراد، تبلیغات موثر و طولانی داشته باشد.

مجموعه LVD، تولید کننده انواع ساعت های چوبی با طرح و ابعاد مختلف می باشد.

  • بالبینگ

بالبینگ یا تندیس های نورانی، محصولی ساده و زیبا می باشد.بالبینگ را انواع طرح و یا لوگو امکان پذیر است.به طور کلی، این محصول بر پایه طرح و لوگوی شما می باشد.

بالبینگ، محصولی جالب و جدید می باشد.


کارگاه LVD

بازار هدیه های تبلیغاتی، در هرحال به روز شدن است و مجموعه های تبلیغاتی، سعی دارند محصولات به روز به مشتری ها نمایش بدهند.

تلاش کارگاه LVD، ایده، طراحی و تولید هدیه های تبلیغاتی جدید و به روز می باشد تا برند شما، متمایز از رقبا و زیبا، به افراد نمایش داده شود.


جهت خرید جدیدترین هدیه های تبلیغاتی، از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.


کارگاه LVD، دارای دستگاه های مجهز برای تولید هدایای تبلیغاتی می باشد.جهت تماشا نمونه دستگاه ها، به سایت ذیل مراجعه کنید.

www.cnc98.ir

جهت مشاوره و خرید جدیدترین هدایای تبلیغاتی، با شماره ذیل در تماس باشید.

09025002175