3 آداب هدیه دادن که مدیران باید بدانند

شرکت ها و برندها در طول یک سال، بوجه ای را برای هدایای تبلیغاتی در نظر می گیرند.ارایه هدیه های تبلیغاتی میتواند برای مناسبت خاص و یا بدون مناسبت خاصی باشد.

هدیه های تبلیغاتی می تواند با انواع متریال متنوع باشد که در زیر مجموعه هدیه های ارزان قیمت و یا گران قیمت باشد.

در مطلب خرید هدایای تبلیغاتی، درمورد انواع محصولات تبلیغاتی گفته شده است.

این مطلب در مورد 3 آداب هدیه دادن که مدیران باید بدانند توضیح داده ایم.

اکثرا، هدیه دادن محصولات تبلیغاتی در تمام جهان، دارای آدابی می باشد.آدابی که با رعایت آن، می توانید اثر بخشی تبلیغات را افزایش دهد.

در صورت عدم رعایت ، امکان این که بی احترامی تلقی شود و حتی هدیه ها به شماها بازگردد وجود دارد.


جهت مشاوره و ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی، با شماره ذیل در تماس باشید

09025002175


شناخت هدیه گیرنده

زمانبندی هدیه دادن با نوع محصول باید تطابق داشته باشد.مثلا هدیه دادن برای یک مناسبت خاص مانند عید نوروز با هدیه جهت تشکر و پاداش متفاوت باشد.

مدیران با اشتباه در شناخت هدیه گیرنده میتواند هدیه ای ارایه دهد که حس ناخشنود به افراد بدهد.

علاوه بر زمانبندی مناسب همراه با هدیه مناسب، باید جنسیت هدیه گیرنده را هم در نظر بگیرید.

شرکتی که اکثرا کارکنان آن آقا هستند، باید به فکرهدیه مناسب برای تعداد محدود خانم، هم باشد.نمی شود هدیه ای که فقط برای آقایان می باشد را به کارکنان خانم هم داد.عدم رعایت این موضوع باعث حس بد به افراد می شود.

اگر مدیران، هدایای تبلیغاتی را برای افراد به اصطلاح مشتری ها، تهیه میکنند، باید دقت کنند، هدیه تبلیغاتی برای تمام اشخاص حوزه فعالیت خود مناسب باشد.

یعنی شامل خانم ها و آقایان باشد و آن هدیه جنسیب خاصی نداشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که مدیران باید رعایت کنند، این موضوع هست که هدیه برای تبلیغات با هدیه برای پاداش، از نظر نوع و شمایل باید فرق داشته باشد.

یکی از تفاوت های مهم، این هست که هدیه با علت تبلیغات، عموما لوگو با سایز مناسب که نمایش خوبی داشته باشد دارد اما هدیه با علت پاداش، باید یک لوگو کمرنگ و در گوشه محصول داشته باشد.که هدف اصلی را تحت پوشش قرار ندهد.

هزینه هدیه تبلیغاتی را در نظر بگیرد

شاید بگویید، هدیه هر چقدر گران باشد بهتر هست.اما این دیدگاه غلط می باشد.

محصولات تبلیغاتی، خیلی ارزان قیمت باشد، برند شما را ارزان و شاید کم ارزش نشان دهد.و اگرخیلی گران قیمت باشد، می تواند حس رشوه بدهد.

در اصل هدیه تبلیغاتی باید با دقت موارد ذیل قیمت داشته باشد :

  • حوزه فعالیت برند شما
  • مناسبت و علت هدیه دادن
  • علایق و جنسیت هدیه گیرنده

بسته بندی و ظاهر مناسب هدیه

محصولات تبلیغاتی در اکثر موارد، معرف برند شما می باشد و لوگو بر روی آن حک می شود.

در انتها، محصول شما باید در بسته بندی مناسب و شکیل، قرار بگیرد.استفاده از بسته بندی با متریال های متنوع که مناسب هدیه های شما باشد، یکی از ملزومات هدیه دادن می باشد.

قرار دادن هدیه های تبلیغاتی بدون بسته بندی یا بسته بندی نامناسب، می تواند توهین به هدیه گیرنده تلقی شود.

بسته بندی شکیل و زیبا، برند شما را باارزش نمایش می دهد و همچنین حس احترام به هدیه گیرنده می دهد.

هدیه های تبلیغاتی، با هر قیمت که تهیه می شوند باید بسته بندی مناسب داشته باشد.محصول ارزان قیمت با بسته بندی مناسب می تواند هدیه شما زیباتر و باارزش تر نمایش دهد.

به طوکلی…

هدیه دادن با هر مناسبتی که باشد باید حس خوشایند به هدیه گیرنده دهد.

مجموعه LVD98 تولید کننده هدایای تبلیغاتی می باشد.مدیران عزیز شرکت ها و سازمان ها، میتوانید برای استعلام و ثبت سفارش، هدیه های تبلیغاتی  با ما در تماس باشید.

همچنین، کارگاه مجموعه LVD98، دارای دستگاه های مجهز می باشد که نمونه این دستگاه ها را، میتوانید در سایت ذیل تماشا کنید.

CNC98.ir


جهت مشاوره و ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی، با شماره ذیل در تماس باشید

09025002175